close

其實好多女仔都知道點樣護膚,仲會特登預時間去做Facial,但係就唔係好多女仔都知道,頭髮其實都要保養架!而且頭髮同頭皮嘅保養更加係絕對唔可以馬虎,因為如果頭皮唔健康嘅話,就會好容易有甩頭髮嘅問題!

 

我所講嘅頭皮護理,絕對唔係指平日用吓防脫髮洗頭水、搽吓護髮油咁簡單,而係真真正正去搵專業人士,做返個頭皮護理treatment!市面上有好多生髮療程,究竟應該點樣揀呢?今次就等我同大家分享吓我自己嘅標準,同埋2款我推薦大家試吓嘅生髮療程啦!

 

第1項:療程效果

 

我諗揀生髮療程,絕大部分人都會以效果為先,咁講真,做得生髮療程,無非都係想生到頭髮姐,如果個療程係無用嘅話,做嚟都曬氣啦!另外又好坦白咁講,一個生髮療程有冇效果,同用咩技術都真係幾大關係架......如果個技術係有限嘅,就算做幾次療程,都係唔會生到頭髮......

 

第一個療程就嚟講吓Beauskin PT 養髮療程,如果係有做開facial嘅女仔,應該都有聽過Beauskin,佢地係網上比較出名嘅係1折脫毛,同埋絕不hard sell嘅承諾......咁經過我親身實證,唔hard sell呢一點都算真嘅.......

 

講返Beauskin PT 養髮療程個效果先,由於呢個療程用嘅技術,係直接將啲生髮營養液打入頭皮,所以我期望個生髮效果會比較明顯......但之後就發現好似同我想像中有少少出入咁......

 

呢個Beauskin PT 養髮療程聲稱做完之後一個月左右,就會開始生到頭髮,可能我嘅新陳代謝比較差,我要到一個半月左右,先至見到額頭髮線位生咗少少BB毛......而且啲BB毛都係比較幼同淺色,大約等到做完Beauskin PT 養髮療程三個月之後,先至覺得個髮線濃密咗少少......

 

本身我以為呢種直接打落頭皮嘅生髮療程,會好快見效,同埋效果會幾明顯,始終要捱過打針個part……但事實係比我想像中冇咁好,但係最後都有生到頭髮出嚟嘅,而且數量都符合我預期,就係需要嘅時間比我預期嘅要長......

 

至於第二個想講嘅,就係New Beauty F8生髮療程,同樣,有做開facial嘅女仔,都應該有聽過New Beauty,佢地除咗美容facial之外,都仲有做生髮療程,而且經過我親身體驗之後,發現原來New Beauty F8生髮療程都幾有水準!

 

簡單嚟講,New Beauty F8生髮療程係用咗低能量激光,呢種低能量激光有激活毛囊活性嘅功效,可以減少甩頭髮嘅問題之外,亦都可以令頭髮生得快啲。呢個New Beauty F8生髮療程就係以10次為之一個完整療程,同埋我都好建議大家真係做足10次,因為10次都只係$2,888,性價比極高!

 

當時我做完第一次New Beauty F8生髮療程,我就覺得個效果都幾滿意,當然啦,因為New Beauty F8生髮療程係非入侵性,所以我冇期望過做完一次就即刻生到頭髮......反而做完第一次之後,覺得頭皮鬆咗、軟咗,頭油分泌少咗,頭皮摸落係冇咁繃緊嘅......

 

當真真正正做完10次New Beauty F8生髮療程之後,我覺得啲頭髮係強韌咗,冇咁易甩頭髮,至於生頭髮呢,我就覺得做完10次之後個頭頂分界線濃密咗少少,頭頂望落冇咁稀疏,生髮效果比我想像中有驚喜!

 

第2項:體驗感受

 

講完效果,當然唔少得講多少少做療程個陣,會有咩感覺啦......

 

首先講吓Beauskin PT 養髮療程,因為過程係要打針嘅,所以你都唔好預佢完全無痛,點都會有少少刺激,有啲似俾支針拮吓拮吓咁樣,點都會有少少痛架啦,不過我就覺得可以接受咁囉......

 

加上Beauskin PT 養髮療程唔會全個頭皮都打曬,Beauskin個醫生只會係甩頭髮比較多嘅部位打針,好似我咁,就打咗額角同頭頂條分界線,打針嘅過程大約有20分鐘左右,其實好快手就搞掂,打針啲痛好快就冇咗,反而係之後個頭皮會keep住有少少隱隱作痛,同埋唔可以咁快洗頭......除此之外,我都覺得Beauskin PT 養髮療程唔算太唔方便,就算做完Beauskin PT 養髮療程,第二日都可以照常返工的,完全冇問題。

 

至於New Beauty F8生髮療程嘅過程,我就覺得非常舒服!因為成個療程都係無入侵性,New Beauty嘅治療師係頭皮搽完生髮精華之後,就會照燈,基本上唔會造成任何傷口,亦都唔會有好高嘅刺激性。同Beauskin PT 養髮療程唔同,做完New Beauty F8生髮療程之後,舍頭皮完全唔會又腫又痛,即刻出街玩都冇問題!

 

第3項:服務態度

 

一個生髮療程好唔好,我自己都會睇埋服務態度呢方面架......因為生髮療程呢啲好少會一次就做完,一定要持續做,先至有效,同埋維持到個療程效果......如果每次都要迫自己去一間服務態度差嘅中心,就算係免費,都會做得唔開心啦......

 

Beauskin PT 養髮療程我就覺得OK嘅,如果5分係滿分,Beauskin嘅服務態度我會俾3.5分啦......因為Beauskin係標榜完全唔hard sell嘅美容院,我去咗幾次,都feel到佢地啲職員真係唔hard sell嘅,不過就會係咁同你講可以再join啲咩療程,令生髮效果更加好......咁講真,Beauskin職員嘅語氣都唔係差,都叫做可接受嘅......就算你唔買,佢地都唔會黑你面,或者求其hea做,但我就覺得次次都叫我買其他野呢一點,有少少煩咁樣......

 

New Beauty F8生髮療程嘅效果我就覺得幾滿意,加埋New Beauty嘅服務態度,同樣都係非常貼心!佢地嘅顧問胎治療師都好nice,最重要嘅係,完全唔hard sell,當然會同你介紹返最新嘅package優惠,但真係買唔買隨便你,New Beauty佢地絕對唔會chur住要你俾錢買先放你走。我每次上去做New Beauty F8生髮療程都覺得好relax!

 

仲有一點值得一提,而家New Beauty F8生髮療程有得免費體驗架!完全係$0就可以做一次full set F8生髮療程,各位想有一把靚頭髮嘅話,記得唔好蝕底啦!

生髮3.jpeg

免費體驗:New Beauty F8 生髮療程

arrow
arrow
    文章標籤
    免費體驗 生髮療程
    全站熱搜

    Zoey Lok 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()